Pavel Ungr na WebTop100: Jak nezničit SEO

Pavel Unger, přední český SEO odborník, v rámci své přednášky hovořil právě o SEO a úskalích, které skrývá.
Pavel Unger radí: jak nezničit SEO

SEO se řadí mezi základy online marketingu. Pokud se mu chcete věnovat efektivně, tak se vyhněte přesměrovávání URL adres, buďte experty ve svém oboru, dávejte pozor na JavaScript a pište atraktivní snippety. To je jen malá ukázka tipů od Pavla Ungra.

Letošní ročník konference WebTop100 přinesl řadu zajímavých přednášek z oblasti digitálního marketingu. Nás velice zaujalo téma Pavla Ungra, předního českého SEO odborníka. Ve své přednášce hovořil právě o SEO a úskalích, které skrývá. Připravili jsme pro vás reportáž z jeho přednášky a věříme, že v ní řada firem najde užitečné tipy.

SEO existuje už přibližně 30 let, a ačkoliv se zásadní principy nemění, tak se doba i technologie vyvíjí a je potřeba tento vývoj brát v potaz. V porovnání s dřívějšími lety je například potřeba věnovat pozornost vlivu, které mají PPC kampaně, videa, podcasty a celkově kanály, které dříve neexistovaly nebo se s nimi téměř nepracovalo.

Co musí firmy vědět, než se do SEO pustí

Než začnete se SEO pracovat, je potřeba zodpovědět celou řadu otázek. Mezi nimi například: kdo bude psát texty, kdo bude řešit technické problémy, kdo bude upravovat strukturu, jakým způsobem budeme komunikovat a kontrolovat úkoly a další.

SEO je totiž proces. „Na začátku se připraví nějaké analýzy, ty se implementují, výsledky se doměří a vyhodnocuje se, zda tato strategie funguje či ne. A jednotlivé kroky se dále optimalizují a zlepšují,” připomněl Pavel Ungr, že skutečně významné zlepšení stránky pro vyhledávače se nestane mávnutím kouzelného proutku ani jednorázovým najmutím někoho, kdo tomuto oboru rozumí.

Pavel Ungr nicméně upozornil, že si často firmy nedokáží zodpovědět ani základní otázky. Jako například, proč by vůbec měly být na předních pozicích.

Celý článek si můžete přečíst na webu Marketing Journal.