Nejlepší časy pro publikaci příspěvků na sociálních sítích v roce 2022

nahled_soc_site

Publikujete příspěvky, když zrovna máte čas, chuť a inspiraci, nebo je plánujete na co nejefektivnější den a hodinu? Společnost CoSchedule analyzovala více než 37 milionů příspěvků od 30 000 firem, aby odhalila konkrétní časy, kdy má největší význam příspěvky zveřejňovat. Tedy alespoň v roce 2022.

Tým společnosti CoSchedule sledoval organické příspěvky a jejich engagement (kolik jednotlivé příspěvky získaly lajků, komentářů a sdílení).

A jak si tedy jednotlivé sítě vedly? Sečteno, podtrženo, na všech sítích si nejlépe vedou příspěvky publikované v pondělí, středu a pátek. Ideálně v časech 8:41,15:15 a 19:00.

Při bližším pohledu na jednotlivé sítě se tato data mírně lišila. A to konkrétně následujícím způsobem.

Instagram: úterý, středa, pátek, v časy 9:00, 9:01 a 19:59.
Facebook: pondělí, středa, pátek, v časy 7:00, 15:15 a 19:00.
Twitter: středa, čtvrtek, pátek, v časy: 8:38, 9:26, 10:00.
LinkedIn: úterý, středa, čtvrtek, v časy: 01:00, 10:00, 12:00

Tyto výsledky mohou být zajímavým indikátorem, když tápete, které dny a časy by vaše příspěvky měly spatřit světlo online prostoru. Měli byste ovšem věnovat čas svému vlastnímu publiku a zjistit, kdy je nejaktivnější. A ve výsledku se řídit vlastními daty 🙂

Celou infografiku si můžete prohlédnout níže a pro více informací o této studii doporučuji navštívit web společnosti CoSchedule.

Zdroje: CoSchedule, SocialMediaToday