
Věděli jste, že od 17. 7. 2025 začne Meta automaticky odstraňovat neaktivní uživatele a uzavírat reklamní účty?
Jak uvedla přímo Meta:
Odebírání neaktivních uživatelů
Každého člověka, který má přístup k firemnímu portfoliu, můžeme kvůli neaktivitě odebrat, pokud jeho účet nebyl za posledních 6 měsíců použitý ke zveřejnění příspěvku na stránce nebo ve skupině, ke zveřejnění reklamy nebo k přihlášení do nástroje pro firmy, jako je Meta Business Suite, Business Manager nebo Správce reklam, případně propojené firemní aplikace nebo integrace.
Uzavírání neaktivních účtů pro reklamu
Kvůli neaktivitě můžeme uzavřít jakýkoli účet pro reklamu, který za posledních 15 měsíců nenasazoval reklamy nebo nesdílel okruh uživatelů nebo pixel.
Když účet pro reklamu zavřeme, odebere se i váš primární způsob platby. Reklamy se vypnou a na uzavřeném účtu nebude možné zveřejňovat nové reklamy ani sdílet okruhy uživatelů nebo pixely.
Když Meta odebere neaktivní uživatelský účet nebo zavře neaktivní účet pro reklamu, má osoba s plnou kontrolou nad daným firemním portfoliem 3 měsíce na to, aby daný krok vrátila zpátky.
Ujistěte se tak, že jsou účty, které chcete využívat, aktivní. Ať nejste později nepříjemně překvapení.
Kam dál?
Chcete získávat pravidelné tipy ze sociálních sítí? Přidejte se do FB Skupiny Sociální sítě – tipy, rady, novinky. Kde na vás čeká pravidelná dávka novinek a inspirace.
Chcete se v oblasti sociálních sítí vzdělávat? Využijte dotaci 82 % a přidejte se do kurzu, kde se naučíte efektivně pracovat s Facebookem, Instagramem a LinkedIn.